torsdag 28 januari 2010

Snart läggdags

Så sent det hunnit bli igen, ska snart lägga mig. Men det är inte bråttom eftersom jag har sovmorgon imorgon. Till ungeför klockan tio. Skönt. Hoppas jag drömmer något fint. Dagen idag gick bra, röntgen gick bra, fick ingen kontrastvätska, läkaren bestämde att det inte behövs för en fot (!) det höll inte jag med om men vad ska man göra. Det är inte man själv som bestämmer. Tyvärr.

Fick en massa jobbiga blickar av killar idag, de verkar störa sig rejält på mina fake uggs, why? De är sköööna och jag orkar inte bry mig om vad andra tycker. Jobbigt med sverige ibland, alla bryr sig så mycket om andra människor, men på ett ofta negativt sätt. Missunsamma. japp. Livet är för kort för att bry sig om vad andra tycker och tänker om en, bara man vet att man är en bra person med rätt värderingar.

Inga kommentarer: